Emo snigel

Jag är slö som en snigel på brunt på att skriva, jag är trött väldigt trött och det är påsk, men i min familj firar vi inte sånt, till min glädje. jag har aldrig varit ett stort fan av det, phu ta inte upp julen bara då kommer jag att hålla för öronen och gå. OCh jag är så jävle egoistisk att någn borde slå mig med en träpåle i skallen så att jag kan tillbrunga resten av mitt liv i koma där jag hör hemma, så många kommer till mig med sina problem, no problemas med det jag älskar att hjälpa till, men ibland blir det så jävla svårt att jag bara vill hålla för öronen. För att JAG (egoegoego) tycker att det är så jävla svårt att se på när man själv inte kan göra någonting. en sådan maktlös känla. Åh det kokar ju över bara av mina egna tankar i hjärnan, jag vandrar på en sytråd och folk slänger böcker på mig. Det är svårt att balansera och ta sig igenom dagen.

nej fan nu måste jag säga god natt innan någon dödar mig för min egoism.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0