Ett hej igen?

Fantasilösa jäsca, japp japp. prima skinka japp japp bara skinka japp japp. Nej jag äter inte kött hihi!
blabla vilket bittert humör jag är på idag.
Dagen började ganska bra för jag kände att jag såg helt okej ut i en fin tight klännig alla american apperal style.
men sen vet jag inte vad som hände jag blev bara tom som en urdrucken fanta flaska.
och började lyssna på musik för att fööörsöka framkalla känslan fysiskt, vad som helst. En tår eller två.
Men nej det var helt tomt.
jag lovar att om man rörde på mig lite lätt så skulle det eka när inne från.
And boys is on my mind. Som dock inte är så ovanligt må jag säga
fråga emma hon vet allt haha <3

men det är onsdag och jag håller nog på att få feber
och v disikerade tulpaner idag, och jag har lite pollenallergi så det kliade i näsan och ögonen
men jag ska ta det lugnt för snartsnartsnartsnart ska jag sova i en lejonkungen sääääng
alternatiuvt 101 dalmatiner vavava?

men nationella imorgon, och nu ska jag åka och handla. OCh jag har ingen träning på fredag.
Vilket är jobbigt för jag behöver övning.

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

ååhåhåh du kommer snart. det ÄR bara en VECKA? sen fyller jag år veckan efter och det är helt sjukt, för maj lixom. maj är lixom.. vår! vår vår vårmånad. åh. åh. JAG VILL INTE HA NATIONELLA. inte i matte? :o åh, du kommer klara det men.. åh inte jag. jo.. det kommer jag. lool. puss.

2009-04-22 @ 21:51:22
URL: http://clampdown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0