Heartbeats

Oj vad glad jag blev i söndags när jag blev tillfrågad att träna med SrB som är ett tävlingslag, självklart sa jag ja och jag tränade me de igår efter vår träning så de blev 4 timmar, så idag sitter jag här med hemsk träningsvärk men det är så det ska vara. Nu kommer det bli många träningar framöver och jag hoppas att jag klarar det, jag har en förmåga att alltid känna mig så dålig i allt jag gör, kan inte se de bra i någonting utan måste alltid plocka fram de dåliga. Kan vara bra i vissa situationer att man tar fram de dåliga men inte just i min.

Nu är det bara någon månad fram till SM för de, men jag vet inte om jag ska var amed eller inte allt känns så lulligt, ska jag lära mig ett helt program så snabbt och vara med i SM? sverige mästerskap hha i dont think so. Visst skulle jag absolut väldigt gärna vilja, men skulle jag klara det? det är frågan.

Det var iaf lagträff idag och jag är faktiskt förvånad endå hur snabbt jag kommit in i laget, visst jag är kanske lite tyst ibland, men de är snälla mot mig och det är huvudsaken. Jag måste sluta tänka att alla tycker jag är konstig och inte vill ha mig där. skärpning Jessica!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Åh, vad kul. GRATIIS BAJSEN! :*

2009-04-07 @ 14:16:15
URL: http://clampdown.devote.se
Postat av: Jess

Thank you snyggis :*

2009-04-07 @ 19:35:53
URL: http://dayboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0