hejhoppsnopp hiih

Svar to emma: hej jag är för lat för att gå in på din blogg igen som jag precis läste, men bilden har jag heller aldrig sett innan haha, jag bad JuliaM att skicka bilder och då så kom den :D väldigt söt! räkna ner dagarna nu! 1½ dagar. är det bara min mage som kurrar? BTW det här ärtyp din blogg emma haha, för det är bara du och jag som läser den hihi

Igår ringde harald och vanessa och sa att de var i stockholm och jag fick en SÅNHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stor chock, eftersom att jag trodde de skojjade med mig, men som tur var inte för då hade jag blivit ledsen. så som tur är blir det fikis imorgon. Eftersom att jag snart ska på träning. Vilket jag förövrigt inte pallar. För i söndags så trillade jag när vi gjorde bygg och slog i huvudet och har fått en liten skakning. MEn ja klockan är fyra och jag ska åka snart och är hungrig som ett djur!?!? fast jag äters om en pålle, emma kommer märka. MEn hon vet att det är me<3 food

Och jag är glad när jag tänker på en sak, att jag har blivit mig själv mer, the real jessica. Nyhamnsjessica. För ett tag var det lite jobbigt, jag kände mig så ensam och försökte passa in och gick ner massa i vikt för jag mådde så dåligt. men det känns skönt att vara tillbaka. Sluta bry sig så mycket om andra. För jag vet att det bara är jag( och emma) som alltid kommer att finnas där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

meheh, bilden var lite fin. egentligen inte men ja. ja, hanna sa att några skulle träffa dig där.........dom är ju i sthlm med the whole klass.............DU KOMMZER IMORGENZ. puuuuuuuuz



(jag kommer inte skriva namn alla gånger men du förstår att det är jag.)

2009-04-29 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0