flesh & bones

Efter den 4 timmars långa Cheerleading träningen när vi satt på tåget så startades det en otroligt hetsig debatt om politik, miljö, köttindustrin, svält och vegetariaism haha, vilket var ganska intressant och höll på tills det var dags att kliva av. så nu sitter jag här med ett sug av närhet och dina varma ben mellan mina.

jag borde plugga eftersom att jag har Seminarium imorn. men varje millimeter av min kropp värker och bönar och ber efter att få vila. Och jag är dum och viker mig för dens behov.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Tackar tackar! Jag gillar den bilden grymt mkt faktsikt :D

2009-04-19 @ 21:04:19
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0