I brought the BBQ

Hm, lördag, lör dag, lö rdag, tråkigt namn. Måndag blir iaf Mån dag. Det har varit en siso där vecka, jag är inne i ett "jag känner ingenting" tillstånd, allting bara flyter på samma punkt utan att röra på sig. Det enda som rör på sig är min hunger, har kännt enn galet stort behov av att bara ätaätaätaätaätaätaätaätaätaätaätaäta. Det är väll min kropps sätt att uttrycka sina känslor. Den vill tröstäta så gärna. eftersom att mitt jag känner ingeting humör gör att jag inte har lust med någonting så orkade jag inte något festliknande igår och inte idag heller. Nu sitter jag och underhåller mig med itunes som vanligt. undra hur mycket tid jag lägger ner på musik om man tänker efter? hm. Också ett sätt för mig att hantera jobbiga känslor, genom musik,böcker och hunger. Jag minns inte vilken dag de var ett galet stort bråk här hemma, vilket inte är så ovanligt, men konstigt att jag glömmer saker så fort, men det var helt galet här och alla gråter eller skriker och jag blir så där tyst igen, tysta tårar som bara rinner inget snörvlande eller tänkte, bara liggandes stilla på golvet och hagnesta hill på högsta volym. Utan att egentligen känna. åh vad svårt det är att förklara de går inte att sätta ord på de för jag känner, men det är som om smärtan är så stark att den  gör en paralyzerad nästan bedövad, som iett chocktillstånd, det är precis som  när du slår dig riktigt hårt och inte känner att det gör ont, det känns bara konstigt. Något i den stilen hade man kunnat jämföra det. Nu ska jag väll bara lägga mig eller något.

Btw är det påsklov... Och varje dag är en dag närmre valborg vilket är ett +.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste planera vad vi ska göra när du kommer. can't wait.

2009-04-05 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0