för att dra det kort.

Hannah har varit här över julen. 
den 27 åkte hon hem och jag åkte hem till Bea på mellandagskalas med temat High school.
Jag och bellz var grease 50-tal high school.
jag älskade mitt hår och min outfit.
håret blev dock förstört senare på kvällen.
Jag hade mycket trevligt, men strax efter två ville jag bara hem
så jag tog en taxi till centralen med edith,agnesochemelie, och därifrån så tog vi nattbussen.
E&A sov hos mig men åkte iväg vid halv ett nästa morgon
SÅ efter det hade jag Sex and the city maraton med mig själv, uppskattat till tusen.
och igår till skärholmen för att träffa sonia, som jag inte har haft kontakt med sen jag slutade 9an.
efter det var det vego kväll hos tvillingarna som jag berättar om snart.
puss.
bild från fejjan på kalaset kommer senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0