Skjorta och slips och ett hästhuvud av porslin som täcker omvärlden för dina oskuldsfulla ögon.

Hej, jag lyssnar på kents nya skiva röd som jag mycket passande fick i födelsedagspresent. kent är ment och snemt och femt och lent och känt är bäst.
Jag har inget vettigt att säga.
Pratade precis med Emmabratwürst i telefon. hon e bra och bäst.
nu måste jag gå och laga mat för har cheer träning ikväll.
hemma vid elva igen och det är tur  att vi har sovmorgon imorgon!
desvärre har vi prov också och jag har icke pluggat (förvånade?!) nej.
jag har istället fördrivit tiden med att spela The sims 2.
mycket roligare ska jag säga.
ja jsute mat var det.
måste bara lyssna klart på
Vals för satan (din vän pessimisten) ---> underbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0