Murder mondays

Idag är det måndag och jag skulle tack och lov vara hemma! phu, men det är alltid så när man vet att man får ligga kvar i sängen då blir man klarvaken vid den tid man brukar gå upp och det är så irreterande för jag vill bara sovasovasova för jag är så trötttrötttrött. Jag är helt slut inifrån och ut, jag skulle behövas hängas ut för vädras. vädra ut alla äckligt jobbiga tankar så att jag kunde slappna av lite grann och fokusera på nuet. Jag vet inte varför det är så omöjligt, det känns inte som om jag lever på samma sätt som alla andra, förstår inte varför jag måste göra det ena eller det andra, vad spelar det egentligen för roll? på vilket sätt ändrar det mitt liv om jag stannar en extra timme i skolan? jätte dåligt exempel min min hjärna är slutkörd så den borde få ha sig en liten endags semester.

öh mitt nummer står på min pappa så någon jäkel ringer och stör och jag har så rasslig röst på morgonen när jag inte pratat på länge så jag låter som en bäver som svalt ett rivjärn. hatar det! att prata i telefon då, svarar ju inte ens i hemtelefonen, tur att man kan trycka tyst på den, ananrs tjuter den i evigheter.

have a good day.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag läser, jag läser. men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt här. jag förstår ju allt. på mitt sätt. på ditt sätt. jag vet inte? åh, du kommer ner snart. och du? kan du göra mig en tjänst? kan du rösta på min blogg i den tävlingen som finns som länk på min blogg? hih. och vet du? det är några som frågat om din blogg på min blogg, vart du har tagit vägen osv. gullit ju. de saknar dig. as me.

2009-03-30 @ 21:43:39
URL: http://clampdown.devote.se
Postat av: alexandra



Ja, jag tyckte att jag gjorde ett riktigt fynd där :D



2009-03-31 @ 14:47:29
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0