Yes sir

Klockan har redan hunnit bli över tio och det känns som om jag precis har kommit till skolan. Vart tar all tid vägen? varje sekund blir vi äldre. Och vi låter bara livet rinna ur våra händer. Jag känner mig så gammal ibland, det är sjukt. Jag är 15 år och fyller 16 i år. Det känns som om mitt liv redan har varit och jag sitter ensam kvar med alla nostalgiska minnen och det är så jävla tragiskt att jag tycker synd om mig själv. Det är så jävla tragiskt när det pågår så mycket skit runt om i världen. Och jag är väl medveten om alla orättvisor, men det kan inte få mig att må bättre, bara skämmas för att jag klagar så mycket och inte uppskattar någonting.

rhweuithwoeitjhwiohjtioe tillbacks till att försöka plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0