Were we still kissing when you new that we were true?

Musiken spelar högt över rummet från min ipod, jag måste och skaffa ett par ipodhögtalare det är ju ren lycka. Sitter här i en mjukiströja och leggins och väntar på att mamma ska hämta upp mig eftersom att jag ska till tandläkaren i södertälje. Ser inte fram emot det alls eftersom att jag ska få tandställning där nere, som om mitt liv inte redan är på botten haha? åh bajsbajsbajs moget! men ja hade inte mycket mer att komma med, åkte till L igår ochv åt lite Ben&Jerrys men ingen av oss orkade äta så mycket. Utan vi satt och lyssnade på musik och somnade efter ett tag.

Puss Emma om du läser det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0