en häst har fyra hjul att röra sig med.

Hm jag är väldigt trött men kan inte sova, hostar som en förtidspenisonerad medelålders dam  som rökt alldeles för många cancerpinnar i sitt liv, tjock är jag också. Lederna är skadade.

Men nej, än är jag ung. 16 om två veckor. jisses vad tiden går fort.
vad har hänt under 2009 egentligen? jag minns verkligen inget, det är läskigt.
men jag får skriva om det någon gång snart,om det finns något att skriva?

Blä nu ska jag försöka sova, och inte dö av hostattack.
kanske ska testa mig för mikroplasma, det är någon i laget som har det.
måste läsa på lite om det.

Igår var det julmys hos albin, jag var inte där så länge hade tränat innan och mådde inte så bra så jag åkte hem efter en stund.
men ja ointressant och onödigt inlägg.
pussissar-

Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig så att musklerna runt mitt hjärta är helt uttöjda och inte orkar göra någonting längre. nervtrådarna som går till benen har inte längre någon sammanhållning och dom har blivit lite mjukare på sista tiden. benen vill inte. kopplingen till hjärnan fungerar inte heller, den får bara en sak i fokus hela tiden. det är ett ansikte.

2009-12-04 @ 19:47:03
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: emma

(en stilla bön om lugn igen. att slippa ta besluten. om jag hade lite kraft kvar att ge dig. om jag hade lite hjärta att dela med mig. om jag hade lite kärlek så var den till dig)

2009-12-04 @ 19:48:03
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0