Voltaren

får en sån jätte lust att skriva någonting om voltaren, är inte det ordet ganska starkt på något sätt? som våld eller revolt. eller så är jag bara jätte knasig.

Jag har inte uppdaterat på 5dagar, antar att jag nu bara gör det för att.
Slutade klockan 10 idag, vilket var underbart. Kan ni nog tänka er själva.
saknar emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma.
vill att hon, bara hon kommer hit.
bästa vän. alltid. ingen. kan. ta. en. sådan. plats. och ingen når upp till henne :).

men ja jag måste sätta igång att städa ur mitt rum.
Nytt golv och ny garderob ska komma.
kanske jag äntligen kan få ordning på mitt rum.
Så att min håla, min enda plats att tänka på går att vara i.

Jag är helt vanvettigt kär i den här bilden.

hr
img:flickr eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0