Trouble is a friend of mine

Sitter på min ubuntu data i soffan och slö tittar på Wildfire, det är söndag och jag vill bara sova liiiite till. I fredags hade jag ingen träning för att många var "sjuka" och jag skulle prata med sras tränare, men inser nu att jag inte alls är redo för att gå upp ett steg, jag vill vara kvar i srb men jag vill att det ska komma igång på riktigt och att alla ska bli lite mer seriösa. men ja sen åkte jag och bella till max och hade bijardkväll, det var mysigt och väldigt filosofiskt. Jag vet inte varför jag skriver idag egentligen, en liten impuls kanske, för att jag bara sitter här ensam i pyjamas och tittar på en hästserie och funderar på att kränga glass nu när ingen är hemma, men ja godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0