Elefant

Kan alla sluta vara så sjukt vackra och helt oemotståndliga?
vad har jag då för chans att lyckas.
ibland känns det helt ok
men fan, oftast gråter jag över hur jag ser ut.
undviker speglar gör jag även det, i största möjliga mån.
och att träffa människor.
det är lätt att tänka och säga till andra
var glad för det du har.
men hell no, jag hatar varenda millimeter på mig själv.
det finns inget jag hade velat spara.
radera varje spår av vad som skall vara jag.
jag vill inte ha det längre.
jag vill vara mer än medelmåttig.
jag vill kunna få dig.

Note to myself:
kommer kommer kommer aldrig hända vännen.
så håll bara käften, sluta winea och lägg av med att förpesta andras tillvaro med ditt tjafs.

Kommentarer
Postat av: ema

jessica. tyst nu. seriöst. varenda millimeter på dig är perfekt. jag menar det. JAG MENAR DET. du får inte börja andas under vatten så fort du inte får det du vill, det är inte du. med tanke på din ut- och insida så kommer du få det eller den du vill en dag.

http://open.spotify.com/track/1KVNgxCjXXI74Y3XK47xfk gråter. för jag sa sådär. och jag ångrar allt. allt. allt. allt. jag vet inte vad jag ångrar men den där ångesten. jo, jag vet precis.

2010-09-08 @ 17:09:37
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0