mm its a mando fiesta

mano
mando
manodeppresiv
manisk
bipolär
borderline
schizofren
vad var jag nu igen?

stannade hemam från skolan idag.
behövde en "egen dag" bara vara för mig själv.
gråta lite, fundera lite. titta på tv.
dricka te. vara lat.
nu sitter jag och gör lite skolarbete, som skulle varit klart idag.
men vad gör väll det om 100 år?
nu blir det nog paus igen, känner att min hjärna inte tar in någon information.
Och när jag söker mig hit utan något vettigt att få ur mig kan det ses som ett tecken på tristess/rastlöshet.
jag städade även rummet igår. tro det eller ej. STORT tecken på att jag är understimulerad.
sen var det träning som gick hemskt, och jag var väldigt emotionel och grät hela kvällen.
Juste på toppen av isberget ligger en vrickad fot också. Men det gör inget!
jaja, nu lämnar det här.
jag hör av mig snart. igen. när. jag. har. något. på. hjärtat.
dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0