you wouldnt like me anymore

Jag ballade ur lite igår.
det var svårt att låta bli.
det är så mycket som har samlats
jag vill bara bli fri
må bra igen
träffa dig
och alla andra

skitsamma.
igår iaf.
då orkade jag bara inte mer.
var sånära bristningsgränsen.
men jag vägrade låta någon se.
men jag skrev till en gammal vän.
men står endå på samma plats.
var jag tvungen att läsa den där boken du skrev till mig.
då sprutar ju tårarna som aldrig förr.
verkar aldrig kunna släppa.
jag vill ju bara träffa dig igen.
göra allt underbart.
men vill du fortfarande ha mig

fuckfuckfuck jag vet ju ingenting längre
men det ska gå! det ska gå, ska gå, gå!

jag har fortfarande ont i ögonen idag.
efter massa gråt till sömns.
hur ska jag ta det här vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0