Det tar en sisådär 7 dagar ibland.

Om två tre dagar beroende på hur man räknar har det gått sju dagar vilket blir en vecka. Då skall jag glömma dig, avfärda det som hände, glömma. Det har då inte hänt. Men jag har två tre dagar på mig att gå igenom det om och om igen, bygga upp en illusion. Det kan ingen klandra mig för. En vecka är okej, ja det är rimligt. Om två tre dagar återgår vi igen. Kanske ses vi inte igen, fast det vore synd att slänga bort en hel vänskap. Vi glömmer dina blickar, ser du på mig sådär igen, skall jag vända bort blicken. Det finns inget. nada, men först om två tre dagar.


ps: får inte lyssna på denna om två tre dagar.
Timo Räisänen – About You Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0