Lua

Saker jag inte kan säga till någon: Jag är så patetisk, sitter och luktar på min topp med din lukt, tänker det kommer bara leda till något ont, och vet att det aldrig blir något mer. Du har flickvän punkt. Vi har inte kyssts, det får vi inte, då kan jag inte hålla emot. Du sa "du ser ansträngd ut" medan du lät fingertopparna vandra längs min hals, hoppade över brösten, hamnade på magen, stannade, log gav mig den där blicken som bränner hål, vandrade igen, snuddade troskanten, hoppade över, hamnade på låret, trippade med fingrarna, neråt neråt vaden. Jag svarade "Nejdå jag är bara trött" Vad jag inte sa var ja, jag är ansträngd. Ansträngd över att inte falla för dig, biter ihop käkarna för när du gör sådär kan jag inte låta bli. Sen skulle jag gå som om ingenting har hänt, för du har flickvän, jag har ingen. Jag gillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0